39 minuten geleden nieuwe forum reactie op: http://babes-dudes.nl/forum/2508 ! van SEXORCIST
4 uren geleden nieuw forum onderwerp op: http://babes-dudes.nl/forum/2508 ! Slachtoffer verplicht graffiti-s.. van Gummiebeertje
Aanmelden!
Reset over 3 dagen

De leukste profielsite voor jongeren!

eerder geplaatst

Profiel Wachtwoord
Home
My bd
Crew
Aanmelden
Top 50 babes
Top 50 dudes
Fotos
Dagboeken
Zoeken
Forum
Video
Mobiel
Leden
Extra
Je bent hier: Forum index / Sport / Voetbal / martin jol lijkt te vertrekken bij ajax
Forum index Nieuw onderwerp Nieuw onderwerp met poll Populaire onderwerpen Zoeken Top 50 forum posters

martin jol lijkt te vertrekken bij ajax

(308 x Gelezen, 22 reacties)
Pagina: eerste < vorige 1 2 3 volgende > Laatste
!~miracle~!
schreef op maandag 19 Juli 2010 om 18:38 ( 1 maand geleden)

reacties: 139
Onderwerpen: 4

Spannende uren voor Ajax-fans: de onderhandelingen tussen trainer Martin Jol en het Engelse Fulham zijn maandag in volle gang.

Jols zaakwaarnemer Mino Raiola wil tegen AT5 niets zeggen over de zaak. Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis volstaat op zijn beurt met de verklaring dat het voor Ajax het beste is als er zo snel mogelijk duidelijkheid komt over de toekomst van Jol.

Jol is vanochtend teruggekomen uit Portugal, waar Ajax een oefenduel verloor van FC Porto. Aan het begin van de middag vertrokken Jols broer Cock en zaakwaarnemer Raiola bij de ArenA naar een onbekende onderhandelingslocatie.

De kans dat er voor 17.00 uur uitsluitsel komt over een vertrek van Jol naar Engeland is klein. Als beursgenoteerd bedrijf zal Ajax met dergelijk nieuws willen wachten tot na het sluiten van de beurs, om de koers van het aandeel niet negatief te beïnvloeden.

[Update] Op Twitter verschijnen berichten dat om 17:00 uur een persconferentie wordt gehouden met meer nieuws over Martin Jol. Dat is overigens onbevestigd.

[Update] Op de site van de krant This is London staat dat Jol al zijn eerste prioriteit heeft gesteld als hij aan de slag gaat bij Fulham. Jol wil na een overstap naar de Engelse club er voor zorgen dat Robbie Keane naar de club komt.

[Update] De website van The Sun heeft bekend gemaakt dat morgen het vertrek van Jol naar Fulham wordt bekend gemaakt door de club.

Reageer
hclimbo
schreef op maandag 19 Juli 2010 om 19:26 ( 1 maand geleden)

reacties: 253
rot rot rot is dat mja het speelde al een hele tijd het is gwn een ************ bestuur en rik kan beter in italie blijven als ie terug komt staat het wat leuks te wachten dat ze het hele bestuur maar lekker menemen naar fulham : lach:  de speler,het bestuur,de sponsors iedereen is te vervangen behalve wij wij zijn ajax
Reageer
stephan
schreef op maandag 19 Juli 2010 om 23:43 ( 1 maand geleden)

reacties: 51
Onderwerpen: 12
ik hoop toch dat het goedkomt met ajax dit seizoen.. ik ben voor twente maar hopen dat als jol weg is ze wel een goede vervanger vinden laat die jol maar gaan hij is ajax niet waard hij komt voor het geld
Reageer
Porsche997GT2__
CREW! schreef op maandag 19 Juli 2010 om 23:57 ( 1 maand geleden)

reacties: 396
Onderwerpen: 7
weer geen kampioen dus
Reageer
stephan
schreef op maandag 19 Juli 2010 om 23:59 ( 1 maand geleden)

jol.. vanaf het begin dacht ik wat doet die kerl op het veld? hij moet naar de apenheul als gorilla

maar dit gun ik ajax niet..twente moet wel iets hebben om tegen testrijden

Reageer
hclimbo
schreef op dinsdag 20 Juli 2010 om 0:21 ( 1 maand geleden)

reacties: 253
jawel jaco we worden zeker wel kampioen gewoon met volle moet achter de club komt ut wel goed denk dat blind hem gaat vervangen weer
Reageer
Porsche997GT2__
CREW! schreef op dinsdag 20 Juli 2010 om 0:32 ( 1 maand geleden)

geruchten zijn ook dat Frank De Boer nieuwe trainer kan worden dan!
Reageer
COFFEEFACE
schreef op dinsdag 20 Juli 2010 om 0:33 ( 1 maand geleden)

reacties: 96
Onderwerpen: 0

Martin Jol kan het niet maken om te vertrekken. Zijn geloofwaardigheid is dan helemaaaaal weg. Ik snap best dat het financieel gezien best een aantrekkelijk aanbod is, maar hoe groot is de kans dat hij hetzelfde of een beter resultaat kan neerzetten bij Fulham als Roy Hodgson?

Finale Europa League is gewoon eenmalig voor Fulham. Dat is de realiteit.

Jol moet gewoon blijven, hij moet gewoon slim investeren. Dat is een veel grotere uitdaging als dat je bakken met geld hebt, want dan weet je gewoon niet waar je het aan uit moet geven. Dan gaan er idd 16 mln naar Sulejmani! Hopen dat er de komende weken voor 1 keer verstandig gehandeld wordt door trainer en bestuur!

Reageer
Porsche997GT2__
CREW! schreef op dinsdag 20 Juli 2010 om 0:36 ( 1 maand geleden)

Ben het met je eens jos!
Reageer
stephan
schreef op dinsdag 20 Juli 2010 om 1:42 ( 1 maand geleden)

Zucht.... Ik ben totaal geen Ajax fan, maar ik hoop toch wel dat Jol blijft hoor.

Ajax fan of niet, je kunt niet ontkennen dat Ajax afgelopen seizoen onder leiding van Jol gewoon leuk voetbal heeft laten zien en juist dat mis ik soms nog wat te veel in de Eredivisie.

Daarnaast geef ik Ajax een betere kans in Europa wanneer ze de boel zo stabiel mogelijk houden. Het vertrek van Rommedahl en Pantelic is dan eigenlijk het maximale dat geïncasseerd kan worden, vertrekt Jol ook nog dan zie ik het al weer fout gaan in Europa
Reageer
Gummiebeertje
CREW! schreef op dinsdag 20 Juli 2010 om 8:22 ( 1 maand geleden)

reacties: 811
Onderwerpen: 112

@ stephan

LOL haha!

je hebt letterlijk de tekst/reactie overgenomen van iemand anders!

http://sport.fok.nl/nieuws/396346/1/1/100/jol-en-ajax-praten-over-toekomst.html

Ontopic:

zoals bij elke club is het een komen en gaan; zelfs bij trainers!

1 maand geleden gewijzigd
Reageer
Pagina: eerste < vorige 1 2 3 volgende > Laatste
Relevante onderwerpen
Bijna!
Sinds 17-01-2010 gelezen door
Helaas, je bent niet ingelogd. Login of maak gratis een profiel aan.
Nieuwe onderwerpen in de forumsStarterGelezenreacties
100 goud pas online doen als het 100% goed werkt 60734
Als ik op internet ben ga ik meestal: Gummiebeertje33515
Waar zwem je het liefste in? Gummiebeertje43319
Slachtoffer verplicht graffiti-spuiters tot onnozel dansje. Gummiebeertje344
wat doe je als je voorganger je op je bek pakt?? hoestiedan414
geef je voorganger goud.. hoestiedan1051
Leven van meisje een hel door 'pestvideo's' op internet SEXORCIST985
Beschuitje eten met je voorganger Maicatjeee19617
Borsten worden steeds groter! Gummiebeertje23617
Waar denk je aan bij je voorganger? hoestiedan765
Laatst actieve onderwerpen
forum onderwerp laatste reactie reacties
Slachtoffer verplicht graffiti-spuiters tot onnozel dansje. 39 minuten geleden 5 post
Noem een voetbalclub van de laatste letter moet het nieuwe woord beginnen 1 uur geleden 194 post
Beschuitje eten met je voorganger 3 uren geleden 17 post
wat doe je als je voorganger je op je bek pakt?? 4 uren geleden 4 post
Wat heb jij als laatste in je mond gehad.. :) 4 uren geleden 47 post
Meer actieve onderwerpen >
Forum index Nieuw onderwerp Nieuw onderwerp met poll Populaire onderwerpen Zoeken Top 50 forum posters
Contact FAQ Adverteren Aanmelden © babes-dudes.nl Alle rechten voorbehouden
HOME:
Hoofdpagina
Algemene regels
Uitleg icoontjes
BD Vista/7 Gadget
Contact / Adverteren
FAQ
MY BD:
Inloggen
Aanmelden
Crew: